sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Pentru inceput.....

Hey salut! Eu sunt Creeatoarea acestui Blog. 
Pentru inceput... ma numesc Alina. Am 13 Ani (19 Dec) dara sta nu conteaza.
Cea care m-a m-ai ajutat la acest blog este Brighter Angel. Si ea are un blog foarte dragut.
Acum sa vedeti ce imi place mie:
   -Ciocolataaaaa (dar cine nu ar adorao:)) )
   -Vanilia
   -Pizza
   -Sa scriu povesti/poezii
   -Sa citesc
   ETC.
Ulima mea carte citita a fost Contele de Monte-Criso. Ve-o recomand si lafel si filmul.
Motivul pentru care am creeat acest site aste de a va arata ca exista talente de a face povesti si pentru a va arata cate putin din imaginatia mea. 
                                                                  Parerile voastre CONTEAZA!!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Decat sa jignesti, mai bine nu mai zii nimic!