duminică, 27 ianuarie 2013

Dincolo de moarte 1

      Era o zi obisnuita de scoala. Eu tocmai ma pregateam de ora de mate >_<.
Am dat un test fulger si apoi zbaaaang, venise dn-ul director. Oare pe cine cauta? OPS!!! Tocmai pe mine. Dar de ce? L-am intrebat ce am facut si cu ce am gresit... El mcare i-a zis ca nu am facut nimic. Vroia doar sa ma bage la un concurs de imaginatie. Ma intrebam ce-o fi ala.
     Dupa ore, ajunsesem acasa si cand era cat pe-aci sa pun ghiozdanul pe pat, se auzi un zgomot. Ca si la o bomba. Dar de unde venea? Dupa un scut timp, im fata imi aparuse o usa uriasa. Totul se facu alb si in fata imi aparu un om negru care arata cu degetul spre mine. Tot zicea "Esti condamnata; Esti condamnata..." dar nu intelegeam de ce... Pana a zis: "Esti condamnata la moarte" M-a dus intr-un loc cu spiriduri si curcubee si mi-a zis: "Asta v-a fi locul tau de veci!"
Ma speriasem foarte tare. Apoi venise unb spiridus la mine zicandu-mi: "Acum 2 zile am ingropat o oala cu aur". Si eu i-am zis : "Si ce-mi spui mie asta? ". "Pentru ca acolo se afla o cheie. Cheia trebuie gasita in 89 de zile sau chiar esti condamnata la moarte. Aceasta oala se afla mai sus de muntele Checi. Pe un  nor. O sa mai fie si alte repere pe drum.". I-am multumit si apoi m-am pregatit pentru drum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Decat sa jignesti, mai bine nu mai zii nimic!