vineri, 1 februarie 2013

Dincolo de moarte 2

       Si am plecat la drum. La vro 50 de metri de locul din care am plecat aparu un obstacol. Era o broasca testoasa. Insa ce cauta ea acolo? M-am intrebat asa vreo 2-3 minute apoi iarasi am plecat. Dupa iarasi 50 de metri parcursi iarasi o brasca testoasa... Stateam si ma intrebam din nou..."Oare o fi aia de mai devreme?" nu avea cum nu era asa rapida... Am mers, am mers si dintr-o data WoW. Un balaur gigantic de vro 100 de metri. Credeam ca visez. Oh da. Eram moarta. Nu ma obisnuiam cu acest cuvant. Sa revenim la dragon. Scupa flacari si ardea tot orasul. Dar ca sa vezi totul se refacea la loc. Am mers ce am mers, am dat de un castel numit Castelul Kook. Mi se parea ciudat. Turnuri uriase insa erau arcuite... sa zic asa. Am uracat in el sa inoptez acolo. Cand m-am dus la "receptie" am vazut o femeie frumoasa dar ciudata. Avea capul pe jumatate cu piele si pe jumatate numa craniu. Si mi-a zis cu o voce ragusita "Buna fetita MOARTA" WoW. Ma minunasem adica, cum si-a dat seama??? Am raspuns si eu si i-am zis sa-mi dea cheia de la o camera. Mai tarziu m-a luat un mic dragon pe sus ducandu-ma la camera respectiva. Se facu seara si eu nu adormeam. Paturile erau infricosatoare. Adica nici macar nu erau paturi, erau cosciuge...
Ma inspaimanta. A fost o seara plina de zgomote de vampiri si alte mortaciuni din celelalte camera. Tutusi am adormit in cele din urma. Asteptam dimineata sa plec odata de aici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Decat sa jignesti, mai bine nu mai zii nimic!