sâmbătă, 2 februarie 2013

Dincolo de moarte 3

Am placat fericita de acolo stiind ca nu o sa mai vad locul acela niciodata. Pe drum m-am mai intalnit cu cineva. Era o femeie trista  deoarece i-a murit copilul. Cu lacrimi in ochi vine la mine si imi spune:
-Fetito. Ajuta-ma! Baitul meu a murit din cauza Ciumei. Nu stiu ce sa fac. Multi din acest sat au murit si asta din cauza unui copil care se juca cu un alt copil si apoi acel copil a dat la altul si asa mai departe.
Eu pe urma ii zic speriata:
- V-as ajuta cu placere insa sper ca dumneavoastra nu aveti aceasta boala, am continuat dandu-ma mai in spate.
- Nu. Stai linistita, mi-a zis ea zambind.
Am luat-o si pe sarmana femeie la drum insa i-am zis ca am sa-i gasesc un adapost unde sa stea fara griji. 
Am mers si iar am mers si am gasit o coliba veche, parasita dar in stare perfecta.Acolo m-am gandit sa inoptez si eu si s-o las pe femeia ce ma insotea, acolo. 
In casa totul era in buna stare si erau si niste haine. Intr-o camera mai mica, sub patura se afla ceva. Semana foarte mult cu corpul unui om. Am dat patura la o parte, iar dedesupt se afla un cadavru pe jumatate mancat de viermi. 
Domna care ma insotea mi-a pus mana pe umar si mi-a zis cu foarte mare frica:
-Scumpete, imi va fi frica sa locuiesc aici. Poate sunt fantome, murmura ea.
-Stai linistita, o sa vorbim prin intermediul unei pasari, am zis eu cu glas lin.
-Bine dar sa speram ca totul va fi bine scumpa mea moarta.
-Scuzati-ma ce-ati spus? Intreb eu cu mare graba.
-Am zis ca totul va fi bine, scumpa mea fata.
-Oh credeam ca ati spus alt ceva...
Mai pe seara am dus cadavrul, intr-un sac, spre prapastie. Ne-am luat niste haine din dulapul alaturat patului meu si apoi m-am culcat. Pe la 12 noaptea se auzeau niste sunete. Ca si cum cineva ar vorbi, spunand "Plecaaati! Locul aceasta nu este pentru voi..." Eu nu am bagat de seama si m-am culcat la loc.
Dimineata, am gasit-o pe sarmana femeie moarta in patul ei. Atunci am cazut in genunghi tipand. Pe la pranz am tras toate jaluzelele si apoi venise un spirit. Era femeia. Zicea ca trebuie sa ajung undeva deoarece pot muri. Dar de unde stia? Mi-a zis sa ma duc cat mai repede deoarece timpul de 89 de zile se scurge. Si ma intrebam din nou, de unde stia??? Pe la ora 1 la pranz, mi-am luat rucsacul si am plecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Decat sa jignesti, mai bine nu mai zii nimic!